Uudised

LAAM Kinnisvara uudised, teated ja tegemised

Aunman mööblistuudio

LAAMikad käisid külas heal koostööpartneril Aunman mööblistuudiol.

2022. aasta kokkuvõte

Veebruari keskel toimus iga-aastane LAAM Kinnisvara infopäev, kus tunnustasime 2022. aasta parimaid ning koolitasime oma inimesi.

Meremuuseumis

LAAMikad külastasid Paksu Margareeta meremuuseumit ja olid innovaatilised restoranis Kalarannaresto.ee

LAAM 9. sünnipäev

LAAM Kinnisvara tähistas oma üheksandat sünnipäeva. Alustuseks käisime Jaak Juske juhendamisel Toompeaga tutvumas ning hiljem toimus meeleolukas sünnipäevapidu Pööblis.

LAAMikate infopäev

Aprilli keskel toimus meie kontoris põnev LAAMikate koolituspäev ning samuti võtsime kokku 2021. aasta tulemused ja tunnustasime meie parimaid. Täname meie töökat ja tublit meeskonda panuse eest!

LAAMikad vanalinnas

Käisime koos Jaak Juskega Tallinna vanalinna ajalooga tutvumas. Aitäh, Jaak, põnevate teadmiste ja väärtusliku aja eest!

Sõru Saund

LAAM Kinnisvara OÜ pani õla alla 29.- 31. juulil Hiiumaal toimunud muusikafestivalile Sõru Saund. Kuuendat korda toimunud festival Sõru Saund leidis aset Hiiumaa lõunatipus, Sõru sadama hoonetes ja seda ümbritsevatel randadel. Esimese omataolise festivalina Hiiumaal on Sõru Saundi eesmärk muuta vilkamaks maakonna suveelu, tuua Hiiumaale esinema kaasaegse muusika põnevaid tippe nii Eestist kui välismaalt.

GSK Invitational 2021

17.07 toimus Niivälja Golfiväljakul suurejooneline GSK Invitational seekord ligi 170 osalejaga. Rajal oli mõnusaks hingetõmbepausiks üles seatud LAAM Kinnisvara, Eften Capital, BISLY ja Invego ühine telk, kus kõhtu täitis Baojaam, kaunid tütarlapsed pakkusid mullijooki ning meeleoluloojaks oli nais DJ. Meeletus suvesoojas sai koos veedetud üks võrratu päev täis sporti, head toitu ja lahedat muusikat. LAAM Kinnisvara esindasid rajal meie tublid golfarid Mart Saa, Dairy Rosenberg ja Piret Pajusaar. Õhtut sisustas peale rohkete auhindade jagamist ansambel REGATT.

Festival "Mägede hääl"

LAAM Kinnisvara toetab head muusikat ja kordumatuid emotsioone! Festival "Mägede hääl", Kauksi rand, 9&10.juuli 2021

LAAM 8. sünnipäev

Mai lõpus tegime ühe toreda ürituse, kus võtsime kokku 2020 aasta, tunnustasime oma parimaid ja pidasime LAAM-i 8 sünnipäeva. Ühtlasi meenutasime ka möödunud aasta jõule, mis seekord olid kodusemad kui kunagi varem…

Talgud Haaberstis

LAAM-i üks oluline tegevus on meie keskkonnale tähelepanu juhtimine ja oma panuse andmine selle parendamisse. Nii mais kui juunis osalesime mitmetel talgutel, muutes kaunimaks ja puhtamaks meie linnaruumi Haabersti, Lasnamäe ja Pirita linnaosades.
Haaberstis osalesime Linnaosa Valitsuse korraldatud talgutel, kus Paldiski mnt vahelisele haljasalale istutati üle 1000 kauni taime.

Koristustalgud Pirital

10.06.2021 koristasime Pirita Linnaosas Regati pst 3 kinnistut ning ranna-ala. See on meiepoolne panus, et koduümbrus oleks puhtam ning linnal jääks rohkem ressurssi laste mänguväljakute hoolduseks.

Talgud Lasnamäel

Mais koristasime ka Lasnamäe linnaosas Liikuri tn 43 kinnistu, kuhu on linn planeerinud terviseraja ja vaba-aja ala. Osalesid meie tublid maaklerid ja ka Lasnamäe Linnaosavanem Vladimir Svet. Koos sai ka see linnaosa puhtam ja meie rõõm koosviibimisest oli suur.

Tiskreoja kuused

LAAMikad jagasid Tiskreojas projektil klientidele kuuski, piparkooke ja glögi.

Innovatsioonituba koos legodega

Laamikad on innovaatilised ja loovad.

Tiskreoja perepäev

Tiskreoja kossuplatsi ja mänguväljaku avamisel panustati vabavisete Guinnessi rekordisse 4 tunni jooksul enam kui 400 tabamusega - nii nagu Tiskreojas kodusid. Käe said valgeks nii BC Kalev/Cramo mehed, Eesti kossulegendid kui päris noored pallurid.

GSK Invitational 2020

LAAM Kinnisvara koos hea koostööpartneri Invegoga osalesid taaskord GSK Invitational 2020 golfi suurvõistlusel Niitväljal.

LAAM 7. sünnipäev

LAAM Kinnisvara sai 7-aastaseks. Sel korral tähistasime sünnipäeva Pärnus.

Ethel Reieri koolitus

LAAM-ikad koolitasid end 2020 juunikuus psühholoogia vallas.

Jaanus Kanguri koolitus

LAAM-ikad koolitasid end 2019 parima koolitaja Jaanus Kanguri käe all.

LAAMi jõulupidu 2019

Sel aastal pidas LAAMi kollektiiv jõulupidu restoranis ANNO. Heas seltskonnas nauditi häid sööke ja tehti kokkuvõtteid möödunud aastast.

Tabasalu Perepäev

LAAM Kinnisvara osales 31.augustil Tabasalu Perepäeval, kus tutvustati uut Tiskreoja arendusprojekti. Täname kõiki, kes leidsid aega meie juurest läbi astuda ja juttu ajada!

Tiskreoja kliendipäev

LAAM Kinnisvara tutvustas Solarise ees Tiskreoja uut arendusprojekti. Kaasatud olid ka meie enda järelkasv – töö tegemise õpetus :)

Vaata www.tiskreoja.ee

LAAM 6. sünnipäev

LAAM Kinnisvara tähistas kuuendat sünnipäeva restoranis Tuljak. Mõnusas seltskonnas sai nauditud hõrke maitseelamusi, troopiliselt sooja suveilma ning väliterrassilt avanevat võrratut merevaadet.

LAAMi kevadpidu

LAAM pidas kevadpidu ja tegi süüa Academic Food labis.

Lumina Kodud

Pidasime Tartus Lumina Kodude kolmanda maja sarikapidu. Esimene maja on valmis ja saadaval vaid 1 korter. Teises ja kolmandas majas on veel valikuvõimalusi. Vaata lisaks www.luminakodud.ee

Georg Merilo koolitus

LAAM Kinnisvara meeskond kogunes 1.ja 8. augustil, et osaleda läbirääkimiste eksperdi Georg Merilo „Praktiliste läbirääkimisoskuste“ koolitusel. Ammutati juurde palju uusi teadmisi ja simulatsioonimängudes sai igaüks ennast kohe ka proovile panna. Haarava ja kasuliku koolituse tulemusel teab iga maakler, mida peab läbirääkimistel kindlasti tegema ja mida mitte mingil juhul teha ei tohi.

GSK Invitational golfis Niitväljal 2018

21. juulil toimus Niitväljal Golfi Sõprade Klubi võistlus. Üritus on juba iga aastane traditsioon, kus LAAM rahvas rõõmuga osaleb oma telgiga ning söögi ja joogiga! Ka seekord oli iga-aastase loosimäng ning fortuuna naeratas Eero Kooklale, kes teadis täpselt, et LAAM Kinnisvara on esindatud 5 linnas aga valmis aitama kõiki üle Eestiliselt kinnisvara teemadel!

LAAM 5. sünnipäev

LAAM Kinnisvara tähistas juuni alguses oma viiendat sünnipäeva Reiu Puhkekeskuses. LAAMi meeskond võttis mõõtu kanuumatkal ja disc-golfi väljakul, mida meenutavad meeleolukad pildid. Sportliku päeva lõpetas pidulik õhtusöök, kus võeti kokku LAAMi viie aasta tegevused ja seati sihte edaspidiseks.

Vana-Peetri arenduse sarikapidu

Vana-Peetri arenduse majad on jõudnud järgmisesse oodatud etappi - täna, 27. märtsil peeti sarikapidu! Traditsiooni kohaselt saeti maha sarika külge seotud pärg. Ehitus kulgeb lubatud tempos ning esimese etapi valmimist oodatakse 2018. aasta augustis. Müük on olnud väga edukas ning hetke seisuga on vabu kortereid järgi ainult 5.

LAAM Kinnisvara infopäev

8.03.18 toimus ORU hotellis iga-aastane LAAM Kinnisvara infopäev, kus tegime kokkuvõtte 2017a tulemustest, tähistasime naistepäeva ja kuulasime Karmo Kivi inspireerivat müügikoolitust. Parimad müügitulemused saavutasid eelmisel aastal Kati Kippasto, Risto Saaremets, Tiit Kaart, Marge Kriis, Jana Kivi. Tublimad maaklerid jagasid oma kogemusi kogu tiimiga ja on suurepärased eeskujud teistele. Täname meie töökat ja tublit meeskonda panuse eest! Oli positiivne ja meeleolukas päev ning meeldiv on olla osa ühtsest ja kokkuhoidvast meeskonnast.

Pähklikodu kliendipäev

14.septembril 2017 toimus Tabasalus Pähkli Kodu ridaelamute (kodude) kolmas kliendipäev. Kuna keskkond on juba kahe valmis maja poolt välja kujunenud, siis oli tore saada uute klientide poolt väga positiivset ja kiitvat tagasisidet selle arenduse kohta. Kliendipäeva hommikul broneeriti üks kahest valmis maja boksidest ja sellest lähtuvalt on meil müügis üks näidisboks Sarapuu 9a-1 majas ja ülejäänud vabad boksid juba märtsis 2018 valmivas Sarapuu 9b majas. Pähkli 15 majas on kôik boksid leidnud juba uued elanikud. Kiirusta, sest Sinu uus kodu ootab!

Vana-Kalamaja 36 kliendipäev

7. septembril toimus Vana-Kalamaja 36 kliendipäev. Tänan kõiki, kes tulid külla ja ootame ka edaspidi kliente tutvuma uue koduga.

Golfi Sõprade Klubi

22. juulil toimus Niitväljal Golfi Sõprade Klubi võistlus. Üritus oli meeleolukas ja sündmusterohke, kus kohtusime oma vanade ja uute sõpradega!
LAAM Kinnisvara oli ka seekord esindatud oma telgiga ning iga-aastase loosimänguga. Seekord naeratas fortuuna hr Meelis Milderile, kes teadis täpselt, et LAAM Kinnisvara on 4 aastane. Palju õnne!

Teadmistepõhine Ehitus 2017

27. aprillil toimus Viru Konverentsikeskuses konverents Teadmistepõhine Ehitus 2017. TTÜ poolt osutus valituks Energiamaja OÜ Ülemiste elamurajooni ridaelamu, mille põhjal projekteeritakse liginullenergia eluhoone. Energiamaja OÜ juhatuse liikme Aivar Villemsoni poolt sai peetud ettekanne energiatõhusate eluhoonete arendamise kogemusest. Tulevikus saab ka meie Ülemiste elamurajooni ridaelamu liginullenergia eluhoone õpikukaante vahele, juhendamaks ja nõustamaks projekteerijaid ja muid huvilisi.

LAAM 4. sünnipäev

Juunikuu alguses tähistas LAAM-i pere oma neljanda aasta täitumist Reiu Puhkekeskuses. Sünnipäev oli aktiivne ja tegus - sai kalal käidud, jõesaunas viheldud, ujutud, discgolfi mängitud, söödud, joodud, lauldud ja palju naerdud.

LAAM Kinnisvara infopäev

16.02.2017 toimus iga-aastane LAAM Kinnisvara infopäev, kus lisaks efektiivsele ja ägedale Ülli Kukumägi koolitusele võtsime kokku 2016-nda aasta, tunnustasime parimaid ning vaatasime üle käesoleva aasta eesmärgid ning meie ühise visiooni. Täname möödunud aasta tugevaimaid tegijaid Risto Saaremets, Evelin Lang, Kati Kippasto, Mare Karik ning Katrin Kukk, olete meie tubli meeskonna tugevaimad lülid ja suurepärased eeskujud!
Oli suurepärane päev täis positiivseid emotsioone, asjalikke arutelusid ning usku ja lootust veel paremasse homsesse!

Kalamaja päevad

Paar viimast kevadet ühel ilusal maikuu nädalavahetusel viivad kõik teed Kalamajja nii ka sel aastal. Esimest korda oli seal oma telgi ja tööka seltskonnaga ka esindatud Laam Kinnivara. Oli väga hea võimalus tutvustada uut arendust Kotzebue tänaval.

SEB uue kodu päev 18.04.2015

Meie hea koostööpartner SEB korraldab oma uue kodu päeva juba mitmendat aastat. Sel aastal oli esindamas Laami meie töökas seltskond. Võimalus tutvuda koostööpartneritega ja loomulikult klientidega,  kes ise sel päeval meie juurde tulid.

Käokella sarikapidu 05.05.2015

Ilma sarikapeota ei saa püsti ühtegi objekti. See pidu on traditsioon ja neid me austame. Käokella sarikapidu nautisime koos esimese ilusa ilmaga sel suvel.

Arenduste bussireis

Tegime ühe bussituuri, mille käigus külastasime meie poolt müüdavaid arendusi. Siin väike pildigalerii meie toredast päevast koos meie toredate laamlastega.

Kakumäe kliendipäev

Pildikesi Kakumäe elamukruntide kliendipäevast. Päike paistis, linnud laulsid, maasikad olid magusad, kliendid rõõmsad ning laamlased õnnelikud!

LAAM 2. sünnipäev

Aeg on läinud kiiresti ning Laam on juba 2 aastane. Selle tähistamiseks tulid laamlased kokku, et seda ühiselt tähistada. Päeva esimese poole koolitas meid Elari Tamm. Teisel poolele olime juba vabamas õhkkonnas, kuid ka see möödus õppides. Kõik saime harjutada kätt pelmeenide valmistamisel.

Saunamaailma külastus

Laamlased külastamas tervikteenuse koostööpartnerit Saunamaailma.

Softrend OÜ külastus

Laamlased külastamas tervikteenuse koostööpartnerit Softrendi.

Ülemiste kliendipäev

Ülemiste kliendipäev on alati populaarne. Seda kõike tänu Helenile, kes muudab iga kliendipäeva sündmuseks kõigile meie klientidele. Heleni sisustatud näidiskorterid on pälvinud tunnustust.

Aquatori külastus

Laamlased külastamas tervikteenuse koostööpartnerit Aquatorit.

Laami mõttetalgud

Sellised on laamlaste hommikused mõttetalgud.